Identyfikacja wizualna
Wielu moich klientów twierdzi, że mają ubezpieczenie „u Przemka” – wynika to z mojego kompleksowego podejścia i wybieraniu z oferty wielu towarzystw tego, co najlepsze. W końcu jeden z klientów powiedział, że powinienem mieć swoją markę. Dzięki temu we współpracy z grafikach.pl powstała identyfikacja wizualna marki eksperta w dziedzinie ubezpieczeń.
Skąd pomysł na logo? Dlaczego tak kolorowo?
Dlaczego RÓŻOWY?
![](https://przemekkurowski.pl/wp-content/uploads/2020/11/kolory-logo-przemek-1-1024x169.png)
Mnie i mój zespół charakteryzuje kompleksowe podejście i ekspercka wiedza, którą można skategoryzować w 4 dziedzinach – ubezpieczenia życia i zdrowia, utraty dochodu, firmy i majątku. 5 elementem jest ekspert-doradca, który łączy wszystkie elementy i na podstawie analizy sytuacji dobiera odpowiednie rozwiązania. Wszystko to się ze sobą łączy, co symbolizuje znak graficzny.
![](https://przemekkurowski.pl/wp-content/uploads/2020/11/Obszary-ubezpieczen-edited.png)
Kolor RÓŻOWY będzie pojawiał się wobec tego bardzo często na wielu materiałach, ponieważ jest to kolor ubezpieczeń na życie i zdrowie, które w naszej opinii są najważniejsze spośród wszystkich ubezpieczeń w naszej ofercie. Dlatego też nie boimy się tego RÓŻOWEGO!
![Kurowski Logo](https://przemekkurowski.pl/wp-content/uploads/2020/05/pk_logo.png)
![](https://przemekkurowski.pl/wp-content/uploads/2020/11/dom-przemek-1024x169.png)
Dodatkowo ukrytą symboliką jest kształt domu, na którym opisane jest logo. Kształt ten nie znalazł się tu przypadkowo. Dom jest najważniejszym i najbezpieczniejszym miejscem dla każdego z nas. To jest nasz spokój. Każdy inaczej definiuje swój dom i swój spokój, ale my każdy ten „dom” i każdy ten „spokój” otaczamy ochroną.
Od wielu lat współpracuję z firmą ANDIW, w której wypracowaliśmy wspólną misję, jaką się kierujemy w relacjach z klientami. Brzmi ona: „Pomagamy Rodzinom utrzymać spokój, zarówno w tych najlepszych jak i najgorszych chwilach, a Przedsiębiorcom ciągłość biznesu w każdej sytuacji.” Ponadto ideą, którą przyjęliśmy, jako wyznacznik naszej pracy jest sprostanie wszystkim wymaganiom naszych klientów. Dlatego w wielu miejscach zobaczycie slogan:
Sprostanie Twoim wymaganiom, jest dla nas kluczowym wyzwaniem.