Identyfikacja wizualna
Wielu moich klientów twierdzi, że mają ubezpieczenie „u Przemka” – wynika to z mojego kompleksowego podejścia i wybieraniu z oferty wielu towarzystw tego, co najlepsze. W końcu jeden z klientów powiedział, że powinienem mieć swoją markę. Dzięki temu we współpracy z grafikach.pl powstała identyfikacja wizualna marki eksperta w dziedzinie ubezpieczeń.
Skąd pomysł na logo? Dlaczego tak kolorowo?
Dlaczego RÓŻOWY?
Mnie i mój zespół charakteryzuje kompleksowe podejście i ekspercka wiedza, którą można skategoryzować w 4 dziedzinach – ubezpieczenia życia i zdrowia, utraty dochodu, firmy i majątku. 5 elementem jest ekspert-doradca, który łączy wszystkie elementy i na podstawie analizy sytuacji dobiera odpowiednie rozwiązania. Wszystko to się ze sobą łączy, co symbolizuje znak graficzny.
Kolor RÓŻOWY będzie pojawiał się wobec tego bardzo często na wielu materiałach, ponieważ jest to kolor ubezpieczeń na życie i zdrowie, które w naszej opinii są najważniejsze spośród wszystkich ubezpieczeń w naszej ofercie. Dlatego też nie boimy się tego RÓŻOWEGO!
Dodatkowo ukrytą symboliką jest kształt domu, na którym opisane jest logo. Kształt ten nie znalazł się tu przypadkowo. Dom jest najważniejszym i najbezpieczniejszym miejscem dla każdego z nas. To jest nasz spokój. Każdy inaczej definiuje swój dom i swój spokój, ale my każdy ten „dom” i każdy ten „spokój” otaczamy ochroną.
Od wielu lat współpracuję z firmą ANDIW, w której wypracowaliśmy wspólną misję, jaką się kierujemy w relacjach z klientami. Brzmi ona: „Pomagamy Rodzinom utrzymać spokój, zarówno w tych najlepszych jak i najgorszych chwilach, a Przedsiębiorcom ciągłość biznesu w każdej sytuacji.” Ponadto ideą, którą przyjęliśmy, jako wyznacznik naszej pracy jest sprostanie wszystkim wymaganiom naszych klientów. Dlatego w wielu miejscach zobaczycie slogan:
Sprostanie Twoim wymaganiom, jest dla nas kluczowym wyzwaniem.